Vardagar mellan 09.00 – 11.00 kan man ringa in och felanmäla på 010 – 222 14 00.
Välj #1 för Teknisk felanmälan
Välj #2 för Ekonomiska frågor
Välj #3 för Jour (dygnet runt)
OBS! Bostadsrättshavare kan kommas att debiteras för fel som gäller den egna lägenheten.
OBS! Felanmälan på hiss görs till ASEKA Vardagar 07.00 – 16.00 på 08 – 400 207 10 Övrig tid och akuta fel 08 – 400 207 11 |
Brf Harholmen 3
Box 92132
120 08 STOCKHOLM
OBS att de allra flesta ärenden hanteras av förvaltaren A200. Mejla endast om du är säker på att det är styrelsen du ska kontakta.
Länken nedan går till ett webformulär där du själv fyller i telefonnummer och e postadress som du vill ha viktig föreningsinformation skickad till. Vi uppmanar alla medlemmar och hyresgäster att registrera sig då detta kommer vara det vanligaste sättet för styrelsen att kommunicera med boende.